این که از اسکیت در شهر استفاده کنید به شما کمک می‌کند تا ورزش را در زندگی روزمره خود بگنجانید. در مقاله پیش به نکاتی برای اسکیت برای رفت و آمد روزانه صحبت کردیم. در این مقاله می‌توانید نکات بیشتری را بخوانید.

13. از حمام گرم برای پاهایتان استفاده کنید

در پایان اسکیت بهترین کار این است که پاهایتان را به یک تشت آب گرم میهمان کنید و از بدنتان برای این دستاورد تشکر کنید. از لحاظ روانشناختی نیز جایزه دادن به خودتان و تشویق به کارهای مفید باعث می‌شود که در آن کار بیشتر تداوم داشته باشید. در ضمن آب گرم باعث می‌شود اگر دردی در پاهایتان احساس کردید کمتر شود.

14.اسکیت باعث تناسب اندام می‌شود

به خاطر داشته باشید که اسکیت روزانه باعث می‌شود که وزن‌تان کم شود. حتی اگر این اسکیت چند بار در هفته باشد و فاصله معقولی را اسکیت کنید.به این شکل شما بدون این که زمان اضافی را صرف کنید به سلامت و تناسب اندام خود کمک می‌کنید.

15. حتما از محافظ مچ استفاده کنید

بیشترین آسیب‌هایی که در اسکیت به آن دچار می‌شوند از ناحیه مچ است. در کنار کلاه ایمنی باید همیشه محافظ مچ هم داشته باشید.

16. موز و حلیم بخورید

برای اسکیت روزانه  موز حلیم یا غذاهایی که کربوهیدرات‌های پیچیده دارند استفاده کنید. البته بهتر است این خوراکی‌ها را 45 دقیقه قبل از شروع ورزش‌تان بخورید. پیمودن مسافت‌های زیاد بدون غذای کافی سخت است. شما به جز اراده قوی برای اسکیت کردن به انرژی نیز نیاز دارید.

اما نیازی نیست که معده‌تان را پر از غذا کنید. موز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این ورزش است. اگر در طول روز از پروتئین استفاده کنید به شما کمک می‌کند تا عضله‌سازی اتفاق بیافتد.

17. چند روزی به خودتان استراحت بدهید

اگر مدت زمان زیادی اسکیت نکرده‌اید شاید بهتر باشد با اسکیت روزانه شروع نکنید. ممکن است که عضلات شما دو روز بعد از اسکیت بگیرد. وقتی شما مدت زیادی اسکیت نکرده باشید، باید حواستان به ماهیچه‌ها باشد. بهتر است به خودتان برای بازسازی ماهیچه‌ها فرصت بدهید.

18. جوراب بلند بپوشید

جوراب‌های کوتاه و شیک خود را کنار بگذارید.قانون اسکیت این است که جوراب‌ها باید بلندتر از ساق کفش باشند. در غیر این صورت پاهایتان اصطکاک پیدا می‌کند و آن را زخم می‌کند. رنگ جوراب مهم نیست. اما شاید ساق اسکیت به جوراب‌هایتان رنگ بدهد. ضخامت متوسط برای جوراب انتخاب هوشمندانه‌ای است.

19. از چرخ‌های بزرگ استفاده کنید

اسکیت‌های اگرسیو برای رفت و آمد روزانه مناسب نیستند. اگر تا به حال با چرخ‌های بزرگ اسکیت نکرده‌اید نترسید. اسکیت با چرخ‌های بزرگ راحت‌تر است. هر چه چرخ‌ها بزرگ‌تر باشد سرعت شما نیز بیشتر می‌شود. از چرخ‌های 90 میلی‌متری برای اسکیت شهری استفاده کنید. اسکیت کردن در شهر را جدی بگیرید و به دنبال یک جفت اسکیت باکیفیت باشید.

20. ماه و ستاره‌‌ها با اسکیت جور در نمی‌آیند

در تاریکی اسکیت نکنید! ممکن است خیلی سرگرم‌کننده باشد اما خطرناک است! قانون اول این است که از جاده‌ای استفاده کنید که قابل رویت باشد. چون زمان اسکیت دیگران نیز باید شما را ببینند. برنامه‌تان را تنظیم کنید تا قبل از غروب و بعد از طلوع خورشید این کار را انجام دهید. اما اگر اصرار دارید که در تاریکی اسکیت کنید از چراغ‌های کمکی که در چرخ‌ها و یا روی اسکیت تعبیه می‌شود کمک بگیرید.

لباس‌های شب‌نما نیز گزینه خوبی برای انجام اسکیت در تاریکی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *