Macroblade 90 یک مدل اساسی برای افرادی است که به دنبال ارتقای اسکیت های قدیمی خود هستند و می خواهند کمی سریعتر اسکیت کنند. 90 میلی متر یک اندازه عالی برای چرخ ها است و تناسب و پشتیبانی Macroblade 90 باورنکردنی است. طراحی بلندتر چکمه کمک می‌کند تا هنگام یادگیری سوار شدن بر چرخ‌های بلندتر ۹۰ میلی‌متری، ثبات بیشتری ایجاد کند و در نتیجه حس ثبات و کنترل بهتری در هنگام اسکیت ایجاد می‌کند. این آستر از توری مهندسی شده برای تنفس بیشتر استفاده می کند، مانند جوراب راحتی و دارای تمام بالشتک هایی است که می توان برای یادگیری نحوه اسکیت زدن بسیار دلپذیرتر کرد. قاب آلومینیومی انتقال قدرت و دوام بیشتری را اضافه می کند. استفاده از سیستم بسته شدن آسان است و پا را برای به حداکثر رساندن تناسب و راحتی محکم می کند. تنظیم چرخ / بلبرینگ برای اسکیت بازها ایده آل است که سرعت و کنترل مناسب را بدون سرعت زیاد داشته باشند. ترمز روی اسکیت است.

امکانات

• اسکیت های با عملکرد بالا برای علاقه مندان به تناسب اندام که می خواهند کمی حمایت جانبی بیشتری برای ثبات داشته باشند در حالی که به دنبال تمرین، ورزش یا اسکیت سریع تر هستند.

• FLEX AND LATERAL SUPPORT در ساختار Macroblade ایده آل است. کاف بالاتر برای کمک به تعادل و محکم نگه داشتن پا در طول گام، ثبات بیشتری را فراهم می کند.

• رویه مشبک مهندسی شده کفش ورزشی راحت دارای بالشتک در نواحی زبان و مچ پا برای بالشتک کردن پاها است. سگک، بند برقی و قفل توری، پاها را با قابلیت تنفس بیشتر محکم می کند.

• قاب TWINBLADE ALUMINIUM 11 اینچی بادوام است و با طراحی کم مشخصات خود برای افزایش سرعت، تعادل و پایداری به نگه داشتن اسکیت بازها به زمین کمک می کند.

• چرخ‌های رول‌بلید (ROLLERBLADE PERFORMANCE WHEELS) چرخ‌های 90 میلی‌متری/85 آمپری سرعت و کنترل را کاملاً ترکیب می‌کنند. اسپین بلبرینگ SG9 برتر است و به ارائه سرعت مناسب کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *