چه زمانی مجموعه Bladerunner وارد قفسه ها شد؟

Bladerunner اولین بار در سال 1987 به عنوان یک مدل خاص در مجموعه Rollerblade® وارد بازار شد. این طراحی شده است تا اسکیت را برای کودکان و اسکیت بازان تفریحی با مشخصات کمی کمتر برای مبتدیان آسان تر و مقرون به صرفه تر کند. ظاهر هم عمداً متفاوت بود. رنگ اسکیت و جعبه برای مدل Bladerunner در مقایسه با سایر اسکیت های Rollerblade® در آن زمان متفاوت بود. با مشاهده رشد و موفقیت این بازار، این مدل به یک برند فرعی Rollerblade® تبدیل شد تا محصولاتی را برای بازرگانان انبوه و فروشگاه های زنجیره ای بزرگتر ارائه دهد. این به آن کانال های توزیع اجازه داد تا اسکیت بفروشند و در عین حال از فروشگاه های حرفه ای و فروشندگان تخصصی با Rollerblade® محافظت کنند.

زمانی که Bladerunner برای اولین بار وارد بازار شد، در یک فروشگاه تخصصی در نیویورک خریدار بودم و موج اسکیت را که ایجاد کرد به خاطر می‌آورم زیرا اسکیت‌های داخلی با قیمت‌های پایین‌تری معرفی می‌شدند و به رشد ورزش کمک می‌کردند. بازخورد و استقبال بازار برای مصرف کنندگان آگاه قیمت بسیار مثبت بود. در حال حاضر، Bladerunner یک برند بزرگ و موفق است، به ویژه در آمریکای شمالی، و چشم انداز و اهداف خود را حفظ کرده است تا محصولاتی با ظاهر و عملکرد عالی برای اسکیت بازان سطح ابتدایی تولید کند. ما همچنان خود را در تجارت داخلی و یخ به چالش می کشیم و می خواهیم بهترین تجربه را به مشتریان خود ارائه دهیم تا عشق به اسکیت را در خود پرورش دهند.

به عنوان یک مدیر محصول، شما یک چشم انداز برای مجموعه Bladerunner دارید، آیا می توانید این دیدگاه را با ما در میان بگذارید؟

چشم انداز Bladerunner بسیار ساده است. ما می خواهیم محصولاتی با ارزش برای اسکیت بازان تفریحی بسازیم که کیفیت، راحتی، سبک و عملکرد را ارائه می دهند. ما در مقایسه با اسکیت های درون خطی Rollerblade® داستان تناسب و کیفیت متفاوتی داریم، اما همچنان یک تجربه اسکیت مثبت را ارائه می دهیم تا مردم از اسکیت لذت ببرند. اگرچه Bladerunner یک برند ارزشمند است، اما ما می‌خواهیم در بازار فعلی با زیبایی‌شناسی و ویژگی‌هایی که اسکیت بازان جدید باید داشته باشند، مرتبط باقی بمانیم، اما مجبور نیستند برای آن پول زیادی بپردازند. تمرکز ما ارائه یک تجربه با کیفیت Rollerblade® با قیمتی مقرون به صرفه برای کودکان و اسکیت بازان تفریحی برای اسکیت های درون خطی و یخ است. ما به میراث Rollerblade® افتخار می‌کنیم و می‌توانیم محصولات Bladerunner را با همان تیمی که اسکیت‌های Rollerblade® را ایجاد می‌کند، توسعه دهیم و تضمین می‌کند که اسکیت‌ها با همان علاقه، غرور و توجه به جزئیات ساخته می‌شوند.

ما معتقدیم که محصولات این چشم انداز را نشان می دهند و پشتیبانی می کنند. محصولات سطح ابتدایی ما برای بزرگسالان و کودکان پرفروش‌ترین در بازارهایی هستند که در آنها عرضه می‌شوند. ما عمداً مجموعه‌ای ساده و متفکرانه ایجاد کردیم زیرا نمی‌خواستیم مصرف‌کنندگان را با انتخاب‌های زیاد غرق کنیم. این مجموعه دارای لوازم آرایشی و بهداشتی، مشخصات خوب و سطوح عملکرد مناسب نسبت به قیمت آن است. در واقع، در گذشته افراد زیادی بوده اند که در ماراتن کامل با اسکیت Bladerunner اسکیت می کردند. در حالی که این هدف یا استفاده مورد انتظار برای اسکیت های Bladerunner نبود، من خوشحالم که در مورد این نوع موفقیت های کوچک در بازار با محصولات Bladerunner می شنوم و می بینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *